Pages


Recent Modeling Engagement Fatshionista Diaries: We were born to sparkle Fat Rule Breaking 101: Bright Bright Colours Advertising Banner Space

RynaQUE's Birthday Wishlist!

Saturday, September 25, 2010 / ,

MynameisQUE;

Yay! It's my birthday tomorrow. I'm FINALLY turning 18.
Now, the kampong cannot tease me any longer. Nyehnyehhh :P

Here's a very simple wishlist. :)
Hehehe I'm sorry for being so shameless :P

pedicure-feet

I've got a confession. I've never had a pedicure.
I've got very ugly feet so I think its time I shower these feet
with some TLC and go for a pedicure. :)

snow-white-mirror

I hate the mirrors in my room.
One's attached to the dressing table and it's pretty old and dirty. Ewww.
The other which is on one of the doors of my cupboard is too small.
Also, that's area pretty dark and its hard for me to put on my make up.

Thus, I want a new wall mirror from Ikea.
I'm also thinking of getting a small lamp so that its easier for me
to put on my make up. Hehehe, all this inspired when I saw
Sad's room. LOL. Think its time I made my room look more like a GIRL'S ROOM.

Pssst! Mirror only $10 you know, hint hint! LOL

Nowadays, I rarely wear much make up.
In fact, my make up is preppy and simple. Not really the dramatic
makeup kinda of person, unless you're talking about eyelashes.
Hehehe and I haven't been wearing much lipstick/lipgloss.
I don't know why, but its becoming a habit to 'forget' about the lipgloss part.
Eeeek! :/

Plumper

So yes, you can get me this. Velly cheap one lor.
Hehehe, as you can see, I'm still a student. No money to buy
oh-so-branded make up. Unless we're talking about the fake Macs or whatever
those online blogshops are selling. :)

red_lipstick

Also, I've always wanted to try wearing red lipstick
but I doubt that it wouldn't suit my tanned skin.

Other than that I really don't mind girlish accessories.
Well, you guys should know me well enough. I'm not really choosy
and I like things that make me look girrrly. hehehe.

fashionassry

212468guqf1f13db


Oh alternatively, you guys can take turns to pay
for my eyelash extensions each month!!! hehehe

*insert photoshopped photo*

Eyelashes not photoshopped btw :P

58380_442088258671_543168671_5032603_8084796_n

Well, if you guys don't know, I'm actually saving up to get an iPhone 4.

header_iphone4_bulletin

Honestly I don't know if I should just wait till the next
iphone comes out or whether I should just buy this phone.
My contract with Singtel has expired and I gotta renew the plan soon.
Hmm... How now brown cow?

Mobile plans

:) I'm getting the iFlexi plan since its the cheapest and probably
the most my mum is willing to pay every month for my phone bill.

So, YEAH. That's about it.

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!! :)


XoXo, almost legal,
rynaQUE.

I CAN'T WAIT TO OPEN THE PRESENT THAT BETH SENT
ALL THE WAY FROM HAWAII.
WHEEEEEE!

WithLOVE010
Beth said...

I really love all of the necklaces you wear. :) You're very good at picking out accessories.

RynaQUE said...

Hehe thank you! :) <3